AdOnline: Recenze nového systému na nákup a prodej online reklamy

Hledáte systém pro efektivní prodej a nákup online reklamy? Možná vám bude vyhovovat adOnline, který je momentálně ve fázi betaverze. Na testery jsme si zahráli i my a vyzkoušeli, co tento zajímavý nástroj dovede.

Minimalismus v praxi

Prvním krokem je rychlá registrace, následuje aktivace kliknutím na ověřovací odkaz a poté se vám naskytne první pohled na rozhraní systému. Provozovatelé projektu razí heslo „méně je více“, což je na minimalisticky pojaté stránce s přehledem vidět na první pohled. A je to dobře, protože proč si správu reklamních ploch komplikovat, když to jde takto jednoduše?
Co by však systému jednoznačně prospělo, je výraznější barevné odlišení levého panelu od pravé části webu. V katalogu reklamních ploch vše tak trochu splývá, což tak trochu kazí dojem z jinak přehledného rozhraní.

Nákup i prodej jdou jako po másle

Uživatel se může rozhodnout, zda do systému přidá web a vytvoří pro něj reklamní plochu, nebo si dobije kredit a vyberete si vhodnou reklamní plochu z katalogu webů. Weby jsou manuálně kontrolovány a do systému projdou pouze za předpokladu, že projdou schvalovacím sítem. Přihlíží se na obsah a zaměření, ale také na grafické provedení, celkové množství reklamy a popularitu. Samotné přidání webu je rychlé – stačí vyplnit pár základních údajů a přiřadit do vhodné kategorie. Za zmínku stojí, že si provozovatelé nechávají jen minimální část příjmů. Partnerům připadá 84 - 90 %. A teď z pohledu inzerenta. Minimální částka pro dobití kreditu je 500 (20 € pro Slovensko) a možný je nejen bankovní převod, ale také dobití přes PayPal. Pak už jen zalistovat katalogem a vybrat vhodné plochy pro umístění reklamy. Díky chytrému filtrování je hledání reklamních prostor rychlé. Můžete hledat na základě typu plochy (text, photext a banner), pohlaví návštěvníků, počtu zobrazení, ceně a volných slotů. Jak zní resumé? Reklamní systém adOnline je koncipován tak, aby byl prodej a nákup reklamy rychlý a opravdu efektivní. Žádné zásadní funkcionality nechybí a nezbývá než doufat, že se katalog brzy zaplní kvalitními weby.

Publikováno: 03. 02. 2017

Kategorie: Marketing

Autor: admin

Tagy: adonline | prodej online reklamy | reklamní systém