Co je to CRM systém a proč byste ho měli využívat i vy?

Dnešní doba přeje technologiím, které výrazně zefektivňují chod firmy a potažmo samotného podnikání. Řízením vztahů se zákazníky se zabývá customer relationship management neboli CRM. S ohledem na CRM se již delší dobu používají různé systémy, které slouží ke standardizaci zákaznicky orientovaných procesů, zavádí automatizaci dat a v neposlední řadě umožňují rychlé vyhledání informací potřebných ke kontaktu s daným klientem. Buďme však trochu konkrétní – možnosti vám demonstrujeme na CRM systému Resco, za kterým stojí slovenská společnost Resco s.r.o. Resco CRM jsme si jako příklad nevybrali náhodou. V dnešnímu dni ho využívá více než milion uživatelů. O výhodách tohoto cenově dostupného a přitom komplexního systému se přesvědčily tisíce firem napříč stovkou států na celém světě. Moderní software funguje samostatně nebo jako přední mobilní řešení pro některé CRM systémy. Možnosti Resco CRM jsou velmi široké, proto se zaměříme na výčet těch základních. Kompletní funkcionalitu si ostatně můžete vyzkoušet sami, a to zcela bezplatně v rámci zkušební verze. Souhrn nejdůležitějších informací najdete hned na úvodní obrazovce. Veškerá data jsou k dispozici v online i offline režimu. Detaily o zákaznících se ukládají do databáze, ve které vždy najdete vše od prvního kontaktu až po poslední e-mail. Nedílnou součástí Resco CRM je plánovač aktivit, interaktivní mapa pro lepší orientaci mezi zákazníky, možnost tvorby reportů či skenování kódu produktu (následně se automaticky přiřadí k objednávce). A to je teprve začátek. Resco CRM lze integrovat se službami jako Gmail, Exchange či CRM systémy Siebel, Microsoft Dynamics a SAP. Interakce je naprosto intuitivní, rychlá a tudíž efektivní. Resco CRM je vhodný pro obchodníky, realitní makléře, servisní pracovníky, finanční poradce a jednoduše pro každého, kdo chce zvýšit produktivitu své práce. Více na www.resco.net.

Publikováno: 12. 01. 2016

Kategorie: Podnikání

Autor: admin

Tagy: crm systém | resco crm