Marketing

Direct e-mailing je efektivnější než PPC i Facebook marketing a nemá se spamováním nic společného!

Každý podnikatel touží především po zvýšení zisků. Způsobů, jak toho dosáhnout, je velmi mnoho a některé jsou mnohem efektivnější než ty ostatní. Jako obvykle se i dnes zaměříme na online marketing a to konkrétně na metodu, kterou využívají ti nejúspěšnější. Říká vám něco e-mail marketing neboli e-mailing? Pokud si rozesílání reklamních sdělení automaticky spojujete se spamováním, přesvědčíme vás o opaku.

Kdy rozesílání e-mailů (ne)funguje?

Možná jste již v minulosti reklamní e-maily rozesílali, ale nebyli jste s výsledkem spokojeni. To však v žádném případě neznamená, že e-mailing nefunguje. Jednoduše jste nevyužili jeho potenciál a necílili na příjemce, kteří by o vaše služby či produkty mohli projevit zájem. A právě v tom se od spamování odlišuje direct e-mailing a jak napovídá samotný název, jde o rozesílání e-mailů na základě předem zvolených kritérií.

Za vše hovoří modelový příklad:

Subjekt, který rozešle e-maily desítkám nebo stovkám tisíc příjemců, kteří se o daný sortiment nezajímají, pravděpodobně zaznamená jen minimum konverzí. Proč by měl člověk v důchodovém věku reagovat na e-mail s nabídkou suplementů pro fitness? Muže zase nebude zajímat nabídka zlevněného dámského oblečení. A mohli bychom pokračovat dále…

Co se však stane, když e-maily rozešlete skupině lidí, která by o sdělení mohla mít zájem? Míra konverze dramaticky vzroste!

Obecně tedy lze říct, že nezáleží na kvantitě rozeslaných e-mailů, ale na přesném cílení. Ideální situace nastane v momentě, kdy odešlete větší množství přesně cílených reklamních sdělení. K tomu však budete potřebovat databázi kontaktů, která obsahuje konkrétní informace (věk, pohlaví, region, zájmy apod.).

Dobře nastavená e-mailingová kampaň je efektivnější a levnější než všechny způsoby online i offline propagace.

S kým spolupracují leadři v oboru?

Pokud zmíněnou databází nedisponujete, nezbude vám, než se obrátit na někoho, kdo se o direct e-mailing postará za vás. My doporučujeme společnost Traffic7 s.r.o., která se na tento marketingový kanál úzce specializuje. Pádným argumentem, proč spolupracovat právě s Traffic7, jsou zvučné reference. Opravdu si myslíte, že by úspěšné firmy jako O2, Home Credit, Tchibo nebo Citibank dlouhodobě spolupracovali s někým, jehož služby nefungují? Nemyslíme si.

Traffic7 se chlubí velkou mírou open rate (otevření e-mailů) a vlastní rozsáhlou databázi (stovky tisíc kontaktů). Nastaví vaši e-mailovou kampaň tak, aby byla velmi efektivní a vy… budete vydělávat! Další informace najdete na traffic7.cz.

Fakturujte ONLINE!

Hledáte vhodný nástroj pro fakturace online? Vyzkoušejte bezplatnou službu iDoklad.cz! Věříme, že si ji oblíbíte, stejně jako my.

Potřebujete ekonomický systém?

Vybíráte vhodný program pro vedení účetnictví? Doporučujeme využívat ekonomický systém Ekos.

Potřebujete poradit s investicemi?

Zkušení finanční poradci ze společnosti OVB Allfinanz vám pomohou!

Bez podnikového systému to nejde

Moderní podnikový informační systém Altus Vario vám pomůže s úspěšným rozvojem vašeho podnikání