Emailing funguje, ale musíte ho svěřit někomu, kdo ví jak na to

Evidujete spoustu návštěvníků, ale velmi málo zákazníků? Někde je chyba. Zřejmě jste se zaměřili na špatný marketingový kanál a pokud s tím něco neuděláte, konkurenci nedohoníte. Dnes vám představíme jeden z nejefektivnějších nástrojů, na který jste možná zapomněli, nebo ho dokonce cíleně ignorovali. Říká vám něco e-mail marketing? Nepochybujeme o tom, že ano. I vás možná zaujal reklamní e-mail, který jste obdrželi a stejně zareaguje i vaše cílová skupina. Klíčem k úspěchu je svěřit e-mailingovou kampaň někomu, kdo ví jak na to. Zaujala nás služba chci-emailing.eu, která se chlubí zvučnými referencemi. Spravovala E-mail marketingovou kampaň pro firmy jako NEXT (bezpečnostní dveře), slovenský aquapark AquaCity či klienty z bankovního sektoru. Obrovskou výhodou email marketingu je skutečnost, že ho lze aplikovat na všechny obory.

Vaše reklamní sdělení budou číst lidé, které obsah zajímá

Chci-emailing.eu nabízí unikátní balíčky služeb, které jsou šity na míru specifickým skupinám zákazníků. V případě této služby nebudete utrácet peníze za hromadné rozesílání e-mailů lidem, které reklamní sdělení nezajímá, ale potenciálním klientům. Ti v minulosti projevili o informace o daném produktu nebo službě zájem a je pravděpodobné, že je bude zajímat i vaše nabídka. Personalizace je zkrátka základním kamenem e-mail marketingu a pokud jí nepodceníte, zákonitě se dostaví úspěch.

Minimální garance zobrazení

Velmi zajímavá je garance min. 10 % open-rate. Pokud alespoň 10 % příjemců vaši reklamu neuvidí, poskytovatel služby bude rozesílat další e-maily a to až do doby, než dosáhne garantovaných 10 %.

Rozsáhlá databáze kvalitních kontaktů

Databáze, kterou chci-emailing.eu využívá, podléhá neustálé aktualizaci, jsou v ní pouze příjemci, kteří souhlasili se zasíláním obchodního sdělení a všem je 18 let. Databázi lze segmentovat podle několika důležitých kritérií, čímž se efektivita emailingu mnohonásobně zvýší. Až vám někdo bude tvrdit, že e-mail marketing nefunguje, zřejmě jen naletěl nabídce spammerů, kteří z klientů vycucávají peníze za rozesílání zbytečných e-mailů, o které nikdo nemá zájem. E-mail marketingová kampaň od chci-emailing.eu je jiná. Funguje.

Publikováno: 04. 04. 2014

Kategorie: Marketing

Autor: admin

Tagy: e-mail marketing | efektivní e-mail marketing | efektivní emailing | emailing | funguej emailing