Podnikání

eOffice – aplikace, která posunula virtuální kanceláře na další úroveň

O problematice virtuálních kanceláří jsme vás sice již v minulosti informovali, ale znáte to – opakování je matka moudrosti a tím spíše, je-li ve hře možnost, jak ušetřit podstatnou část firemních financí. Jde o stále oblíbenější způsob, jak se vyhnout pronájmu kanceláře a navíc přemístit sídlo firmy do atraktivnější lokality. Virtuální kancelář (a tedy i adresu) sdílí hned několik subjektů, díky čemuž jim může provozovatel nabídnout velmi atraktivní cenu. Ta je několikanásobně nižší než klasická kancelář a začíná na několika stech korunách za měsíc. Firmy, které virtuální kancelář využívají, se navíc vyhnou i dalším nákladům,  jako je plat vlastního administrativního pracovníka.

Prodleva příchozí korespondence – (bývalá) nevýhoda virtuálních kanceláří

Pojem virtuální kancelář je mírně zavádějící a v praxi se jedná o skutečné kancelářské prostory, které můžete čas od času využít ke konferenci nebo jednání s důležitými klienty. Pracuje v ní kvalifikovaný zaměstnanec, který vyřizuje korespondenci a případné telefonáty. Poštu si mohou uživatelé vyzvedávat osobně nebo si ji nechat přeposílat. Čekání na doručenou poštu a případné každodenní dojíždění je ovšem pro spoustu podnikatelů nemyslitelné a nemohou proto virtuální kancelář využít. Jeden z poskytovatelů virtuálních sídel a přidružených služeb, společnost SMART Office & Companies s.r.o., však nabízí efektivní řešení v podobě aplikace eOffice. Díky ní mohou mít uživatelé virtuálních kanceláří přístup ke své korespondenci kdykoliv a odkudkoliv.

Aplikace eOffice představuje rychlý a velmi pohodlný způsob, jak mít k dispozici nejen veškerou příchozí poštu a faxy, ale také zaznamenané příchozí hovory s možností opakovaného poslechu. Je dostupná 24 hodin denně a 7 dní v týdnu a můžete se do ní přihlásit odkudkoliv. Nezáleží na tom, kde se právě nacházíte, vždy budete v přímém kontaktu se sídlem společnosti a budete tak moct okamžitě reagovat na potřeby klientů a obchodních partnerů. Listování v přehledné elektronické knize je navíc mnohem praktičtější než probírání se v hromadě dopisů a naskenovaných dokumentů. Díky eOffice dostalo virtuální sídlo zcela nový rozměr a může ho využívat téměř každý.

Fakturujte ONLINE!

Hledáte vhodný nástroj pro fakturace online? Vyzkoušejte bezplatnou službu iDoklad.cz! Věříme, že si ji oblíbíte, stejně jako my.

Potřebujete ekonomický systém?

Vybíráte vhodný program pro vedení účetnictví? Doporučujeme využívat ekonomický systém Ekos.

Potřebujete poradit s investicemi?

Zkušení finanční poradci ze společnosti OVB Allfinanz vám pomohou!

Bez podnikového systému to nejde

Moderní podnikový informační systém Altus Vario vám pomůže s úspěšným rozvojem vašeho podnikání