Jak zvýšit tržby? Používejte online (live) chat!

Máte slušnou návštěvnost, ale velmi malý počet konverzí či akcí? Pokud si při ladění e-shopu/webu nevíte rady, protože jste již vyzkoušeli téměř vše, máme pro vás skvělý tip. Uvažovali jste někdy nad tím, že na stránky implementujete online chat? Že ne? Pak byste měli své rozhodnutí přehodnotit. Úspěšné weby a e-shopy ho aktivně využívají hned z několika důvodů. Není nic horšího než bezradnost při nakupování. Možná to znáte z vlastní zkušenosti, ovšem v kamenném obchodě se můžete kdykoliv na cokoliv zeptat obsluhy. Na webu takovou možnost máte pouze v případě online chatu. Je mnohem rychlejší než komunikace e-mailem či telefonem. Jestliže live chat na web nevyužíváte, protože se spoléháte na e-mailovou a telefonickou komunikaci, pravděpodobně jste již zbytečně přišli o spoustu zákazníků. Ti se raději obrátili na konkurenci, která jim na případné dotazy odpověděla rychleji a zdarma.

Jak online chat vypadá?

Nejste si jistí, zda správně rozumíte termínu „online chat na web“ a co si pod ním máte představit? Chat má v drtivé většině případů podobu okénka v pravé dolní části webu a obvykle se objeví společně s přednastavenou hláškou (např. „Dobrý den, rád Vám pomohu.“). Když na okno zákazník klikne, zobrazí se konverzace.

Silný marketingový nástroj

Prioritou online chatu je sice nabízet zákazníkům okamžitou reakci na jejich dotazy, ovšem v praxi má mnohem větší význam a více způsobů využití:
  • live chat na web posiluje důvěryhodnost,
  • umožňuje sbírání zpětné vazby,
  • chat může zastat funkci dalšího reklamního prostoru (upozornění na slevové akce či novinky).

Který live chat zvolit?

Dobrá zpráva je, že implementace profesionálního řešení není vůbec složitá. Dobrou volbou je jeden z nejrozšířenějších online chatů Lime Talk, který disponuje spoustou funkcí a navíc patří k těm levnějším.

Publikováno: 23. 08. 2018

Kategorie: Marketing

Autor: admin

Tagy: Lime Talk | online chat