Klíčem úspěchu v online světě je konverzní web

Doby, kdy se byznys odehrával v „normálním“ světe, jsou ty tam. Díky moderním technologiím se podnikání přesunulo na internet. Pokud jste zaspali dobu, napravte to a posuňte své podnikatelské aktivity na další úroveň. Díky internetu oslovíte mnohem širší spektrum klientů a obchodních partnerů. Nebudete se muset omezovat na svůj region nebo kamennou prodejnu a vaše zisky závratně stoupnou. Ale je to opravdu tak jednoduché? Ano i ne. Významnou roli bude hrát vaše webová prezentace. Už nějakou máte, nebo se na ni teprve chystáte?

Evropští klienti jsou náročnější než Američané

Jiný kraj, jiný mrav, což potvrzuje například srovnání mentality amerických a evropských zákazníků. Možná vás překvapí, že spousta úspěšných obchodníků v zámoří nemá ani zdaleka tak pěkné webové stránky jako evropské firmy. Leckteré weby vypadají, jako by se jich v posledních deseti letech programátoři ani nedotkli. Evropští zákazníci si na moderní design potrpí, protože v nich vzbuzuje důvěru. V podstatě jde o to, že Američané využívali internet ve větším měřítku mnohem dříve. V každém případě není pochyb, že i „zastarale“ vyhlížející webovky mohou fungovat. Úspěšná internetová stránka není jen o designu, ale o psychologii. Podaří-li se vám zákazníka přesvědčit, máte vyhráno. Proto svěřte tvorbu www stránek profesionálům, kteří vám pomohou zvýšit konverzní poměr.

Ne každý se narodil jako webdesigner, nechte si svůj web vytvořit profesionály

Bohužel neexistuje univerzální rada a v praxi je pojetí konverzního webu velmi individuální. V prvé řadě se seznamte s cílovou skupinou zákazníků a přizpůsobte web tak, aby odpovídal jejich požadavkům. Nezapomeňte uvést adresu vaší společnosti – mnoho podnikatelů na tuto zdánlivě nepodstatnou věc zapomíná. Absence kontaktních údajů ale nebudí příliš solidní dojem a navíc riskujete nemalou pokutu ze strany úřadů. Kontaktní formulář prostě nestačí, komerční prezentace musí obsahovat údaje o provozovateli webu.

Investice do koverzních webovek se vyplatí

Připravte se na to, že vás kvalitní web vyjde na nemalou částku. Nenechte se však zlákat nejrůznějšími free řešeními a pohlížejte na své stránky jako na investici. A takhle je to v podnikání se vším. I založení společnosti externí firmou je sice dražší, než kdybyste vše vyřídili sami. Jenomže ušetříte spoustu času a ve finále i peněz. S webem je to podobné. Počáteční investice vám v průběhu času přinese mnohem lepší výsledky.

Publikováno: 28. 11. 2014

Kategorie: Marketing

Autor: admin

Tagy: konverze | kvalitní webové stránky | úspěšné webové stránky