Obsahový marketing: Vyprávějte klientům příběhy, které prodávají

Pero je mocnější než meč. A mistrně sepsané texty mohou zapříčinit raketový růst vašeho podnikání. Pokud na textový obsah svého webu pohlížíte jako na nutné zlo, měli byste svůj přístup přehodnotit. Proč? Protože obsah je král a obsahový marketing patří k nejefektivnějším způsobům dosažení marketingových cílů. Podrobnosti vám rádi prozradíme. Stačí se začíst do následujících odstavců.

Co je to obsahový marketing?

Obsahový marketing má mnoho podob. Bavíme-li se o tom internetovém, souvisí jak s textem, tak s videem. Články, blogy, videa, e-maily, elektronické publikace, případové studie, obsah na sociálních sítích… Možností, jak zaujmout cílovou skupinu zákazníků, je velmi mnoho. Co se týče definice, obsahový marketing je takový marketing, který umožňuje dosažení cílů pomocí obsahu. Zákazníci aktivně hledají informace a vy jim je naservírujete jako na stříbrném podnose. Respektive odborníci na „content marketing“, kteří vám doporučí optimální způsob propagace.

Copywriting jako podmnožina obsahového marketingu

Lajk snadno zamění dva související pojmy – obsahový marketing a copywriting. Rozdíl spočívá v tom, že copywriting zahrnuje pouze psaní textů a nikoliv další formy obsahu. V každém případě jde o veledůležitou složku obsahového marketingu. Výběr copywritera nepodceňujte – špičkový tvůrce textů dokáže hotové zázraky.

Na počátku je strategie. Obsahová strategie

Ještě před tím, než se tvůrce obsahu pustí do díla, musí odborník na content marketing vytvořit správnou obsahovou strategii. Tato činnost zahrnuje odhad potřeb zákazníků a vymýšlení atraktivních témat. Protože bravurně napsaný text, který nezaujme cílovou skupinu, je k ničemu. Tak na co ještě čekáte? Pusťte se do vyprávění vlastního příběhu, získejte na svou stranu nové zákazníky a vydělávejte peníze. Nemáte na to vlohy? Obraťte se na odborníky ze SIDI MEDIA. PR agentura Plzeň má s obsahovým marketingem bohaté zkušenosti a ráda se postará i o váš byznys!

Publikováno: 15. 07. 2016

Kategorie: Marketing

Autor: admin

Tagy: copywriting | obsahová strategie