PPC reklama je efektivní způsob, jak zviditelnit svou firmu na internetu

Obsah článku:
  1. Jak PPC reklama funguje?
V současné době se snaží stále více společností zviditelnit i v internetovém světě. V takřka každém odvětví je obrovská konkurence, a proto je potřeba se dostat něčím do popředí, například lepší marketingovou strategií. Jednou z nenahraditelných součástí marketingového plánu je placená reklama na internetu. O sobě můžete dát vědět prostřednictvím placených článků na oblíbených serverech, ale mnohem efektivnější a lépe měřitelné jsou reklamy označované jako PPC. V první řadě bychom vám měli vysvětlit, co se skrývá pod termínem PPC. Jedná se v podstatě o zkratku z anglického slovního spojení Pay-Per-Click, což v překladu znamená platba za proklik. Už ze samotného názvu vyplývá, že inzerent za reklamu platí pouze v okamžiku, když uživatel na reklamu, která odkazuje na webovou stránku inzerenta, klikne.

Jak PPC reklama funguje?

Určitě jste se už s PPC reklamou setkali, aniž byste o tom věděli. Zobrazují se totiž ve výsledcích vyhledávání na Seznamu i Googlu. Důležité je, abyste se zobrazili na prvních pozicích, protože jedině tak převálcujete konkurenci. PPC reklama se ještě rozděluje na několik dílčích kategorií, neboť se může jednat o reklamu textovou, bannerovou a produktovou. Ideální je poradit se s marketingovým specialistou, který vám navrhne fungující taktiku. Ale teď přímo k tomu, jak PPC reklama funguje. Většinou se cílí na konkrétní klíčová slova, případně na skupinu klíčových slov. Pokud provozujete autopůjčovnu, potom se reklamy budou zobrazovat pouze v okamžiku, kdy někdo zadá slovo autopůjčovna, autopůjčovny, půjčovna aut a podobně. Je potřeba zamezit tomu, aby se reklama zobrazovala, když uživatel do vyhledávače zadá půjčovna lodí, protože to nekoresponduje s předmětem vašeho podnikání. Nicméně to všechno PPC specialista dokáže ošetřit.

Publikováno: 03. 09. 2017

Kategorie: Marketing

Autor: admin

Tagy: jak na ppc reklamu | ppc reklama