Proč je pro podnikání důležitý kvalitní web?

Lidé každý den vyhledávají na internetu firmy, produkty, služby a další záležitosti. Doby, kdy jsme se spoléhali na telefonní seznam, už jsou dávno pryč. Pokud někdo potřebuje najít informace, s největší pravděpodobností je začne hledat na internetu. A když hledá věci související s vaším podnikáním, bylo by dobré, abyste se mu ukázali v tom nejlepším světle. Nejdůležitějším aspektem kvalitního webu je vzhled. Máte-li svůj kamenný obchod, vzpomeňte si, jak vypadá a jak máte vyzdobenou výlohu. Pravděpodobně co nejlépe, aby se lidem líbila, zaujala je a přiměla je vstoupit dovnitř. A s webovými stránkami je to úplně stejné. Web je často prvním kontaktem mezi vámi a zákazníkem. Spousta lidí o vás nebude nic vědět, dokud nenarazí na váš web na internetu nebo přes odkaz, který jim pošle kamarád. Neuvidí vaši překrásnou výlohu a nebudou se moct pobavit s příjemným personálem. První dojem na ně udělá web.

Jak vypadají dobré webové stránky?

Kromě toho, že by měly být hezké na první pohled, hrají důležitou roli také organizovanost, snadná ovladatelnost, stručnost a funkčnost. Každý by měl snadno najít kontaktní informace a otevírací dobu, na viditelném místě by měly být i odkazy na profily na sociálních sítích. Pochopte své zákazníky – jejich přáním je rychle najít řešení problému a dívat se na vizuálně přitažlivé weby. Kvalitní webové stránky musí vypadat dobře ve všech prohlížečích a na všech zařízeních (tablety, telefony, chytré televize apod.). Měly by se umět přizpůsobit velikosti obrazovky a být použitelné i na starších malých telefonech – tomu se říká responzivní webdesign.

Jak to udělat, aby byl web vidět?

Vytvoření pěkných webových stránek je však pouze první krok. K čemu vám bude hezký web, když na něj nezamíří žádní zákazníci? Další obrovskou oblastí je tedy online marketing. Je potřeba web dostat do povědomí vyhledávačů, spustit reklamu na Facebooku atd. Celý soubor těchto činností není zrovna snadnou záležitostí. Trochu zdatnější počítačový uživatel by možná zvládl si vytvořit web na WordPressu a pravděpodobně i spustit na něj reklamu, ale v drtivé většině případů se opravdu vyplatí nechat to na odbornících. Kvalitní web sice může stát desetitisíce (podle rozsahu a obsahu), ale přivede spoustu zákazníků. A to doslova. Příkladem budiž internetová agentura Beneficio, která nás zaujala svou případovou studií, kdy zvedla značce spodního prádla tržby o 500%...

Publikováno: 30. 01. 2017

Kategorie: Podnikání

Autor: admin

Tagy: kvalitní webové stránky