Marketing

Reklamní předměty a dárky: Silná marketingová zbraň, ale jen v těch správných rukou

Reklamní předměty a jejich využití v marketingu. Aneb vyplatí se do nich investovat, nebo jde o zbytečné vyhazování peněz? Věčné téma, na které neexistuje jednoznačná odpověď. Zkušení matadoři tvrdí, že pomocí reklamních předmětů a nejrůznějších dárečku skutečně lze posílit brand a s trochou šikovnosti udržet obchodní partnery a klienty nablízku. Skeptici na druhé straně barikády konstatují, že jim investice žádné ovoce nepřinesla, nicméně jde o to, že se zřejmě obdarovaným netrefili do noty. Nechcete-li udělat stejnou chybu, dejte na naše tipy.

Vybírejte s ohledem na cílovou skupinu

Ultimátní otázka se týká prvotního výběru. Měli byste hrát na kvantitu, nebo na kvalitu?

Ještě předtím, než reklamní předměty objednáte, analyzujte cílovou skupinu. Půjde o potenciální zákazníky, vážené obchodní partnery, nebo zaměstnance? Přihlédněte také ke svým záměrům. Jde vám o posílení brandu, nebo snad o projev loajality?

Důsledný výběr je základním předpokladem úspěchu. Luxusní reklamní dárky potěší každého, nicméně je zbytečné, rozdávat je na počkání „kde komu“. To samé platí i naopak. Lacinou tretkou vyvoláte u vážených klientů spíše rozpaky.

Jděte na to s citem a logicky. Vžijte se do role obdarovaného a zodpovězte si na otázku, zda by vám daný reklamní předmět k něčemu byl a jaké emoce by ve vás vyvolal.

Reklama, která se šíří rychlostí blesku

Nejlepší reklamní předměty a dárky jsou ty, které splní svůj účel. Ale to je příliš obecná definice, kterou jste si přečíst nechtěli. Přihodíme tedy několik praktických příkladů, které byste mohli využít i vy.

Blíží se rok 2015. Chopte se příležitosti za pačesy a začněte rozdávat reklamní diáře a kalendáře. Používáme je po celý rok a právě po tuto dobu bude vaše logo na očích obdarovaného. Neméně efektivní jsou USB disky, obaly na kreditní karty a vůbec všechny věci každodenní potřeby. Platí, že čím častěji se klient dostane do styku s vaším logem, tím větší je šance na úspěch.

Minimalizujte náklady, ale ne na úkor kvality

Máte omezený rozpočet? A i kdyby ne, chytrý podnikatel nikdy nevyhazuje firemní kapitál oknem. Proto se vyplatí spolupracovat s profesionály, kteří vám nabídnou víc než jste původně čekali. To platí i o společnosti Czech Image Group s.r.o., která se dovozem, prodejem, předtiskovou přípravou a dalšími službami souvisejícími s reklamními předměty a dárky zabývá téměř 15 let. Nabídku a další informace najdete na www.czechimage.cz.

A proč se obrátit právě na Czech Image Group? Protože spolupráce s profesionály, kteří nabízí obrovské spektrum zboží za velmi příjemné ceny, se zkrátka vyplatí.

Fakturujte ONLINE!

Hledáte vhodný nástroj pro fakturace online? Vyzkoušejte bezplatnou službu iDoklad.cz! Věříme, že si ji oblíbíte, stejně jako my.

Potřebujete ekonomický systém?

Vybíráte vhodný program pro vedení účetnictví? Doporučujeme využívat ekonomický systém Ekos.

Potřebujete poradit s investicemi?

Zkušení finanční poradci ze společnosti OVB Allfinanz vám pomohou!

Bez podnikového systému to nejde

Moderní podnikový informační systém Altus Vario vám pomůže s úspěšným rozvojem vašeho podnikání