Venkovní světelná reklama „pracuje“ i v noci. Vsaďte na LED technologii!

Ačkoliv v posledních letech hraje prim online reklama, neměli byste zanedbávat ani tu venkovní. I ta má své specifické výhody a může vám přihrát spoustu nových zákazníků. Kolem outdoor reklamy projde denně spousta lidí a není těžké zacílit na konkrétní skupinu. Hodí se v rámci brandbuildingu, ale také jako podpora online byznysu. Jako drobná nevýhoda se však jeví fakt, že v noci není vidět, a tedy odpočívá. Ale nemusí to tak být vždy. Pořídíte-li si světelnou reklamu, tento problém hravě vyřešíte. Výroba světelné reklamy se nyní "točí" především kolem LED světelné reklamy. Bezesporu jde o nejoblíbenější a zároveň nejžádanější řešení, jehož výhody pravděpodobně přesvědčí i vás: cenová dostupnost, vysoká odolnost a nenáročnost na údržbu a provoz. Praktické využití LED světelné reklamy je velmi pestré. Využívají ji obchodní domy, administrativní centra, ale také menší firmy provozující služby. Nasvícené reklamní panely lze vidět takřka všude. LED technologie postupně nahrazuje starší a méně efektivní zdroje světla. Nespornými výhodami LEDek jsou dlouhá životnost a bezúdržbový provoz. A byla to právě nutnost pravidelné údržby, která mnoho zájemců o venkovní světelnou reklamu odrazovala - jiné zdroje světla nevydrží ani zdaleka tak dlouho v provozu, a navíc mohou být poruchové. LED osvětlení překonává ostatní varianty snad ve všech ohledech. Svítí nepřetržitě třeba i desítky tisíc hodin, nevadí mu ani extrémní výkyvy počasí a další negativní vlivy. Mimo to umožňuje vytvořit velmi kreativní poutače - takové nepřehlédne ani někdo, kdo světelnou reklamu standardně ignoruje. A jak vypadají realizace v praxi? Podívejte se na www.prost.cz a udělejte si obrázek sami. Firma PROST - orientační systémy s.r.o má s výrobou světelné reklamy mnohaleté zkušenosti - kvalifikovaní odborníci vám ochotně poradí a nasměrují vás správným směrem.

Publikováno: 06. 05. 2018

Kategorie: Marketing

Autor: admin

Tagy: výroba světelné reklamy