Web je první krok. Následuje efektivní marketing...

Nechali jste si vytvořit webové stránky a ke svému zklamání zjistili, že výsledek nevypadá příliš valně? Nehezký design lze přehlédnout, pokud web plní svůj účel. Jenomže když na něj nechodí uživatelé a z té hrstky, která se na stránky omylem dostane, není ve finále ani jedna konverze, NĚCO je rozhodně špatně. Přesněji úplně všechno. Jak vypadá moderní web či e-shop v roce 2017 nám prozradili profíci z Next Vison.

Důležité vlastnosti moderních webů a e-shopů

Uživatelská základna prožila v minulých letech revoluci. Chytrý telefon má téměř každý a logicky vzrůstá počet návštěv z mobilních zařízení. Vyhledávače to ví, a proto upřednostňují weby, které se umí danému přizpůsobit. Grafika musí odpovídat zaměření webu a cílové skupině uživatelů. Navíc platí, že šablonovité a stokrát okoukané stránky ztrácí konkurenční výhodu. Tvorba webových stránek s úpravami na míru je sice nákladnější než „naklikání“ stránek zdarma, ale investice se rychle vrátí i s úroky. Stránky zdarma mohou zpočátku stačit, ale postupem času budete potřebovat mnohem komplexnější řešení. Tvorba e-shopu je na tom podobně. Ovšem s větším důrazem na výkon (tisíce objednávek a nespočet skladových položek mohou web zpomalit) a funkcionality typu platební brána, importy dodavatelských feedu apod.

SEO, nebo PPC?

Pot vytvoření webu následuje neméně důležitý proces. Zákazníci se na stránky dostávají prostřednictvím vyhledávačů, z nich již několik let dominuje Google. Navštěvovanější jsou stránky, které se po zadání dotazu objeví mezi prvními výsledky vyhledávání. Konkurenci lze předběhnout dvěma způsoby – špičkovou optimalizací (SEO) a placenou reklamou (PPC). Zda je pro vaše účely lepší SEO, nebo PPC reklama, vám rádi poradí markeťáci z Next Vision. Nebraňte se spolupráci s odborníky s více jak desetiletými zkušenostmi na poli on-line marketingu. Výsledky se dostaví velmi rychle!

Publikováno: 19. 01. 2017

Kategorie: Marketing

Autor: admin

Tagy: next vision | ppc | SEO | seo nebo ppc