4 způsoby, jak zviditelnit firmu na internetu

Aby firma prosperovala, potřebuje spokojené, vracející se klienty, kteří v nejlepším případě šíří vaše dobré jméno mezi své přátelé a známé. Abyste takové klienty mohli získat, musí se o vás ze všeho nejdříve dozvědět. Díky internetu to není nijak složité. Přečtěte si, jaké máte možnosti v online propagaci.

1. Řekněte o své firmě vyhledávačům!

Google i Seznam nabízejí skvělou vychytávku: Zaregistrujte u nich svou firmu a zadejte informace o vaší činnosti a lokaci. Díky tomu se zájemcům o vaše služby zobrazíte přímo v mapě. Na Googlu se tato služba jmenuje Moje firma, u Seznamu hledejte katalog firmy.cz.

2. PPC reklama

PPC reklama se zobrazuje při vyhledávání hned nahoře. Na první pohled vypadají jako všechny ostatní vyhledané odkazy, nechybí jim ovšem označení štítkem reklama. Jako inzerenti platíte za jednotlivé prokliky. Využít k tomu můžete reklamu Google Ads nebo sklik.cz od Seznamu.

3. Sociální sítě

V dnešní době je přímo nutností mít firemní FB stránku a nejlépe také účet na Instagramu. Příspěvky přidávejte pokud možno každý den, abyste byli klientům stále na očích. Zveřejňujte novinky, sdílejte plánované akce a slevy, nebojte se prozradit ani něco ze zákulisí firmy. Ukažte například, jak vypadá sklad nebo kancelář, zveřejněte (reprezentativní) fotku z firemní akce nebo se pochlubte, když se někomu z vašich zaměstnanců narodí miminko. Autentičnost je pro uživatele sociálních sítí atraktivní.

4. Zveřejňujte PR články

Řada internetových magazínů nabízí možnost publikace PR článků. Využijte této příležitosti a šiřte prostřednictvím nich povědomí o své firmě. Uváděním odkazů v PR článcích navíc zlepšíte postavení své firmy ve vyhledávačích.

Bojíte se, že to sami nezvládnete?

Věnujte se tomu, v čem se vyznáte a propagaci nechte na online marketingové agentuře. Tým profíků z iFOCUS bude záležitosti reklamy řešit za vás.

Publikováno: 13. 11. 2019

Kategorie: Podnikání

Autor: admin