5 tipů, jak získat nové zákazníky

Rozšířili jste nabídku svých služeb, nebo chcete představit nový produkt? Přinášíme vám tipy, jak získat nové zákazníky, kteří se budou rádi vracet. Využijte veškeré způsoby a pracujte na úspěšné a známé značce. Představte své podnikání v tom nejlepším světle.

1) Komplexní služby marketingové agentury

Při hledání nových zákazníků se zajímejte o komplexní služby marketingové agentury. Využijte PPC služby, stejně jako SEO nebo sociální sítě k tomu, abyste byli vidět. Dostaňte se před svou konkurenci a využijte efektivní způsoby, jak zářit na prvních místech ve vyhledávačích. Nezapomínejte, že skvělou reklamu vám mohou udělat také spokojení zákazníci a jejich pozitivní recenze.

2) Webová prezentace

Představte své podnikání na webové prezentaci, která bude přehledná a moderní. Nechte si od marketingové agentury vytvořit nový web, nebo redesignujte stávající web. Na webových stránkách vašeho podnikání by rozhodně neměla chybět nabídka produktů, služeb, případně ceník. Zákazníci ocení také kontaktní údaje, ať už se jedná o e-mailovou adresu nebo telefonní kontakt. Přibližte ostatním také svůj příběh a věnujte pozornost podstránce, která představí vás i vaše podnikání.

3) Akce nebo soutěž

Skvělým způsobem, jak se dostat do povědomí dalších potenciálních zákazníků jsou akce v e-shopu, poštovné zdarma nebo třeba doprava zdarma při nákupu nad určitou částku. Stejně dobře funguje i soutěž, která bude spokojené zákazníky motivovat, aby u vás nakoupili, nebo využili vaše služby.

4) Sdílení na sociálních sítích

Soutěž můžete spojit se sdílením na sociálních sítích, ať už se jedná o Facebook nebo Instagram. Tyto sociální sítě mají v dnešní době opravdu velký dosah a je možno jimi oslovit jak vaši cílovou skupinu, tak i širokou veřejnost. Počítejte s tím, že i když máte produkty například pro ženy, často je jako dárek kupují i muži a naopak.

5) Nabídněte něco víc

Nabídněte svým zákazníkům víc než konkurence. Může to být vtipný slogan, zapamatovatelné logo nebo přátelský přístup a rychlé řešení reklamací. Je na vás, jakým způsobem své podnikání odlišíte od ostatních, vždy se však snažte o příjemné jednání a osobní přístup.

Publikováno: 18. 12. 2021

Kategorie: Marketing

Autor: admin