Audit PPC kampaní - zkontrolujte svého správce PPC kampaní

Provozujete internetový obchod nebo firemní web a potřebujete zvýšit jeho návštěvnost? Jedna z možností, jak tohoto docílit, je kvalitní obsah. To však samo o sobě nestačí a je třeba návštěvnost a z ní plynoucí vyšší zisky podpořit i jinak. K lepším výsledkům se dostanete také prostřednictvím správy PPC kampaní.

PPC kampaně vlastními silami, nebo přes agenturu?

Jestliže se orientujete v nastavení PPC kampaně, pak si ji pravděpodobně nastavujete sami. Je to rychlé i levné řešení, kdy si neplatíte žádnou agenturu. Pokud však PPC kampaním pomocí Google Ads nebo Skliku vůbec nerozumíte, budete si muset najmout někoho, kdo práci odvede za vás. Zde však existuje určitá nejistota, protože nemůžete odhadnout, jestli dodavatel této služby práci vykoná dobře. Jistě, mluví za něj jeho výsledek, tedy reálné číslo a zvýšení návštěvnosti i vašich zisků. Do jaké míry je však reklama efektivní, by vám podrobně řekl pouze audit PPC kampaní.

V jakých případech byste měli udělat audit PPC kampaní?

Audit PPC reklam byste měli dělat v případě, kdy příjem z reklam není takový, jaký jste si představovali. Nebo PPC kampaně sice právě běží, ale jejich výkon byste potřebovali zvýšit. K rozšíření kampaní byste rádi využili nové příležitosti a chtěli byste znát jejich efektivitu. S tímto vším vám pomůže PPC konzultant Digimarketer.cz.

Co umí audit PPC kampaní

Každá agentura má svoji metodiku práce, jak PPC kampaně nastavuje. Tu vám pomůže zkontrolovat Digimarketer.cz, který se specializuje na audit kampaní. V první řadě totiž zhodnotí strukturu účtu, zkontroluje vlastní nastavení a zjistí, jaké má výkon nedostatky. Určitě se v PPC kampaních ještě najdou místa, z nichž by šlo získat daleko více. I o to se Digimarketer postará. Všechny nalezené problémy jednoduše a stručně sepíše a navrhne konkrétní doporučení, aby se výkon kampaní zlepšil. Kontrolu PPC kampaní Digimarketer.cz provádí ručně i za pomoci automatizace. Cena správy PPC se přitom odvíjí od velikosti kampaně a podle toho, kolik vlastních finančních prostředků do ní měsíčně investujete.

Publikováno: 31. 07. 2018

Kategorie: Ostatní

Autor: admin

Tagy: ppc audit | správa ppc