Direct e-mailing je efektivnější než PPC i Facebook marketing a nemá se spamováním nic společného!

Každý podnikatel touží především po zvýšení zisků. Způsobů, jak toho dosáhnout, je velmi mnoho a některé jsou mnohem efektivnější než ty ostatní. Jako obvykle se i dnes zaměříme na online marketing a to konkrétně na metodu, kterou využívají ti nejúspěšnější. Říká vám něco e-mail marketing neboli e-mailing? Pokud si rozesílání reklamních sdělení automaticky spojujete se spamováním, přesvědčíme vás o opaku.

Kdy rozesílání e-mailů (ne)funguje?

Možná jste již v minulosti reklamní e-maily rozesílali, ale nebyli jste s výsledkem spokojeni. To však v žádném případě neznamená, že e-mailing nefunguje. Jednoduše jste nevyužili jeho potenciál a necílili na příjemce, kteří by o vaše služby či produkty mohli projevit zájem. A právě v tom se od spamování odlišuje direct e-mailing a jak napovídá samotný název, jde o rozesílání e-mailů na základě předem zvolených kritérií. Za vše hovoří modelový příklad:
Subjekt, který rozešle e-maily desítkám nebo stovkám tisíc příjemců, kteří se o daný sortiment nezajímají, pravděpodobně zaznamená jen minimum konverzí. Proč by měl člověk v důchodovém věku reagovat na e-mail s nabídkou suplementů pro fitness? Muže zase nebude zajímat nabídka zlevněného dámského oblečení. A mohli bychom pokračovat dále... Co se však stane, když e-maily rozešlete skupině lidí, která by o sdělení mohla mít zájem? Míra konverze dramaticky vzroste!
Obecně tedy lze říct, že nezáleží na kvantitě rozeslaných e-mailů, ale na přesném cílení. Ideální situace nastane v momentě, kdy odešlete větší množství přesně cílených reklamních sdělení. K tomu však budete potřebovat databázi kontaktů, která obsahuje konkrétní informace (věk, pohlaví, region, zájmy apod.). Dobře nastavená e-mailingová kampaň je efektivnější a levnější než všechny způsoby online i offline propagace.

S kým spolupracují leadři v oboru?

Pokud zmíněnou databází nedisponujete, nezbude vám, než se obrátit na někoho, kdo se o direct e-mailing postará za vás. My doporučujeme společnost Traffic7 s.r.o., která se na tento marketingový kanál úzce specializuje. Pádným argumentem, proč spolupracovat právě s Traffic7, jsou zvučné reference. Opravdu si myslíte, že by úspěšné firmy jako O2, Home Credit, Tchibo nebo Citibank dlouhodobě spolupracovali s někým, jehož služby nefungují? Nemyslíme si. Traffic7 se chlubí velkou mírou open rate (otevření e-mailů) a vlastní rozsáhlou databázi (stovky tisíc kontaktů). Nastaví vaši e-mailovou kampaň tak, aby byla velmi efektivní a vy... budete vydělávat! Další informace najdete na traffic7.cz.

Publikováno: 25. 02. 2014

Kategorie: Marketing

Autor: admin

Tagy: direct e-mailing | e-mailing | emailing | traffic7 | traffic7.cz