Podnikání

eOffice – aplikace, která posunula virtuální kanceláře na další úroveň

O problematice virtuálních kanceláří jsme vás sice již v minulosti informovali, ale znáte to – opakování je matka moudrosti a tím spíše, je-li ve hře možnost, jak ušetřit podstatnou část firemních financí. Jde o stále oblíbenější způsob, jak se vyhnout pronájmu kanceláře a navíc přemístit sídlo firmy do atraktivnější lokality. Virtuální kancelář (a tedy i adresu) sdílí hned několik subjektů, díky čemuž jim může provozovatel nabídnout velmi atraktivní cenu. Ta je několikanásobně nižší než klasická kancelář a začíná na několika stech korunách za měsíc. Firmy, které virtuální kancelář využívají, se navíc vyhnou i dalším nákladům,  jako je plat vlastního administrativního pracovníka.

Prodleva příchozí korespondence – (bývalá) nevýhoda virtuálních kanceláří

Pojem virtuální kancelář je mírně zavádějící a v praxi se jedná o skutečné kancelářské prostory, které můžete čas od času využít ke konferenci nebo jednání s důležitými klienty. Pracuje v ní kvalifikovaný zaměstnanec, který vyřizuje korespondenci a případné telefonáty. Poštu si mohou uživatelé vyzvedávat osobně nebo si ji nechat přeposílat. Čekání na doručenou poštu a případné každodenní dojíždění je ovšem pro spoustu podnikatelů nemyslitelné a nemohou proto virtuální kancelář využít. Jeden z poskytovatelů virtuálních sídel a přidružených služeb, společnost SMART Office & Companies s.r.o., však nabízí efektivní řešení v podobě aplikace eOffice. Díky ní mohou mít uživatelé virtuálních kanceláří přístup ke své korespondenci kdykoliv a odkudkoliv.

Aplikace eOffice představuje rychlý a velmi pohodlný způsob, jak mít k dispozici nejen veškerou příchozí poštu a faxy, ale také zaznamenané příchozí hovory s možností opakovaného poslechu. Je dostupná 24 hodin denně a 7 dní v týdnu a můžete se do ní přihlásit odkudkoliv. Nezáleží na tom, kde se právě nacházíte, vždy budete v přímém kontaktu se sídlem společnosti a budete tak moct okamžitě reagovat na potřeby klientů a obchodních partnerů. Listování v přehledné elektronické knize je navíc mnohem praktičtější než probírání se v hromadě dopisů a naskenovaných dokumentů. Díky eOffice dostalo virtuální sídlo zcela nový rozměr a může ho využívat téměř každý.

Nakopněte podnikání!

Notebook domů i na cesty

Potřebujete pracovat doma i na cestách? Výkonný MacBook Pro se stane vašim nejlepším pomocníkem!

Fakturujte ONLINE!

Hledáte vhodný online nástroj pro fakturace zdarma? Vyzkoušejte bezplatně službu iDoklad! Věříme, že si ji oblíbíte, stejně jako my.

MZDY A PERSONALISTIKA

Potřebujete efektivní nástroj pro mzdovou problematiku? Využijte spolehlivý mzdový systém Vema HR!

Chytré investování

Potřebujete poradit s investicemi? Zkušení finanční poradci ze společnosti OVB Allfinanz vám pomohou!

CRM pro efektivnější podnikání

Spolehlivé CRM řešení eWay-CRM vám pomůže s úspěšným rozvojem podnikání.