Jak efektivně propagovat byznys v roce 2021?

Můžete nabízet převratné služby a ještě lepší produkty, ale do doby, než se o vás dozví svět. Propagace je základním kamenem úspěšného byznysu, a to bez ohledu na oblast působnosti. Jakmile ji podceníte, vysněné mety nedosáhnete. V opačném případě vám to půjde snadno. Ale jaké metody fungují v roce 2021?

PPC reklama

Nepropadejme iluzím, že vyhledávačům jde o něco jiného než o zisk. A je to právě reklama přes platformu Google Ads, která tvoří až 85 % příjmů giganta, jenž si na českém trhu udržuje 85% podíl z celkového objemu vyhledávání. V případě správně nastavené PPC reklamy chybu rozhodně neuděláte.

Oblečení s reklamním potiskem

Zákazníci rádi dostávají dárky, na tom se nezměnilo vůbec nic a platí to stejně jako v předchozích letech. Velkoobchody s oblečením nabízí široké spektrum módy – vše od tílek až po mikiny a bundy, často s možností vlastního potisku. Na českém trhu je dobrou volbou například velkoobchod s oblečením Xfer.cz, kde si můžete objednat oblečení bez potisku i s potiskem nebo výšivkou na míru. Nabídka renomovaného dodavatele je vskutku obsáhlá a najdete v ní volnočasové, outdoor i pracovní oblečení.

Sociální sítě

Zákazníci tráví na sociálních sítích mnohem více času než v předchozích letech. A během pandemie průměrná doba strávená procházením cizích profilů opět prudce vzrostla. Pokud jste to ještě neudělali, zřiďte si profily na Facebooku a Instragramu a publikujte zajímavý obsah, kterým přitáhnete pozornost cílové skupiny. Pomoc si můžete i placenou reklamou. Podobně jako vyhledávače nabízí i „socíky“ možnost PPC.

Influencer marketing

Kromě PPC reklamy a inzerce na sociálních sítích se nabízí spousta dalších způsobů efektivní propagace. Například přes influencery – osobnosti, jejichž profily na sociálních sítích (typicky na instagramu) sledují desítky či stovky tisíc lidí. Vhodně zvolený influencer vám pomůže s brandbuildingem i s přímým prodejem.

Publikováno: 17. 05. 2021

Kategorie: Marketing

Autor: admin