Jak nalákat na svůj e-shop co nejvíce zákazníků?

Kromě lákavé nabídky na e-shopu budete k jeho úspěšnému provozování potřebovat také zákazníky, kteří budou ochotni nakupovat – a co víc: vracet se! Získat nového zákazníka ale může být leckdy problém. Jak dát zákazníkům vědět, že existujete?

PPC reklama

PPC je zkratka tří anglických slov: Pay Per Click. PPC reklama je tedy taková, která se umísťuje na weby nejčastěji s podobnými články a tematikou, jako je zboží na vašem e-shopu (není to podmínkou, ale pro lepší zacílení na zákazníka je to důležité). Když si návštěvník daného webu bude číst článek a narazí na zajímavě vypadající (vaši) reklamu, klikne na ni, a tím se dostane na váš e-shop. A za toto kliknutí budete muset zaplatit majiteli webové stránky, který vaši reklamu vystavil. Kolik budete platit za každý klik si můžete stanovit sami, což je obrovská výhoda.

Remarketing

Jedná se o speciální druh marketingu, který se zaměřuje na zákazníky, kteří již daný web navštívili. Těmto zákazníkům opětovně ukazuje vaši reklamu. Ti, kteří jsou na vážkách, zda nakoupit nebo ne, tak díky tomuto opakování mohou být ke koupi přesvědčeni.

Reklama na Facebooku

I když existují i jiné sociální sítě, Facebook je stále jednou z nejoblíbenějších. Umístit reklamu na Facebook není vůbec náročné, zvládne to každý, kdo alespoň trochu pracuje s počítačem. Výhodou je také to, že svou reklamu můžete zacílit poměrně přesně. Nevýhodou pak může být to, že je třeba reklamu udělat natolik zajímavě, aby byl uživatel ochoten navštívit vaše stránky.

Srovnávače cen

Kdo by rád platil více, než musí? Asi nikdo, a proto je na trhu jednoduchý nástroj, který se nazývá srovnávač cen. Pokud své zboží vložíte i sem, je to další způsob, jak můžete získat nové zákazníky. Srovnávače cen jsou totiž s oblibou využívány všemi uživateli, a to zejména před koupí dražší položky. Jde o to, aby vaše cena nebyla v porovnání s ostatními vysoká. Vyšší může být, když zároveň nabídnete služby navíc, jako je například doprava zdarma.

Publikováno: 30. 11. 2022

Kategorie: Marketing

Autor: admin