Jak vybrat tiskárnu do kanceláře?

Na tiskárnu v kanceláři jsou kladeny mnohem vyšší nároky, než tomu bývá doma. Ve firmách a školách se stále něco tiskne. Tiskárna by proto měla být co nejrychlejší a měla by zacházet úsporně s náplněmi. Nevíte, kterou vybrat? Poradíme vám, na co si dát pozor, abyste nešlápli vedle.

Jaký druh tiskárny zvolit?

Jako první se zamyslete, jak často v kanceláři tiskárnu potřebujete a co hodláte tisknout. Nejlepší volbou je laserová tiskárna, je velmi spolehlivá a pokud ji náhodou nějakou dobu nepoužíváte, nehrozí zaschnutí trysek. Naopak je tomu u inkoustových tiskáren. Ty jsou ovšem mnohem výhodnější v ohledu ceny za provoz. Náplně do tiskáren HP či inkoustových tiskáren jiných značek vychází ve srovnání s laserovou tiskárnou levně. Do firmy vám doporučujeme zvolit multifunkční tiskárnu, tedy tu, která umí kromě tisku z počítače také kopírovat a skenovat. Úplně nejlepší jsou tiskárny, ze kterých můžete naskenovaný dokument rovnou odeslat jako fax nebo přílohu e-mailu. Multifunkční tiskárna vás vyjde levněji, než kdybyste kupovali tiskárnu a skener zvlášť. Ušetříte i spoustu času a práce.

Co dalšího by vás mělo zajímat?

  • Rychlost tisku – čím více tisknete, tím rychlejší tiskárnu potřebujete, aby vás nezdržovala.
  • Maximální výtěžnost – jestli tisknete denně, měla by být maximální výtěžnost v řádech tisíců, v opačném případě můžete sáhnout po tiskárnách s menší výtěžností.
  • Wifi, bluetooth – bezdrátové připojení k počítači značně ulehčuje tisk z jakéhokoli počítače či notebooku.

Jak ušetřit na tonerech?

Tisk bývá dost nákladný. Ptáte se, jestli existuje nějaká možnost ušetřit? Ano! A to tehdy, když nekoupíte originální, nýbrž alternativní tonery Canon, HP, Epson či jinou náplň odpovídající značce tiskárny. Kvalita tisku je téměř totožná, cena nikoliv. Nákupem alternativních tonerů místo originálních ušetříte až 40 % nákladů.

Publikováno: 13. 11. 2019

Kategorie: Podnikání

Autor: admin