Jak vytvořit PPC reklamy, které nejen zlepší návštěvnost vašich webovek, ale také zvýší konverze?

Vytvořit efektivní PPC reklamy nemusí být složité, ale je důležité přistupovat k nim s jasnou strategií a nebát se testovat, zda vám přinášejí výsledky. Stejně jako u jiných marketingových kampaní je podstatné znát své publikum a stanovit si konkrétní cíle.

Jak vytvořit efektivní PPC reklamy?

Stanovení cílů

Každá efektivní kampaň musí mít jasně stanovené parametry. Měli byste se rozhodnout, zda chcete spíše zviditelnit vaše webové stránky, získat nové zákazníky nebo prodat 10 000 ponožek v rámci plánované speciální akce.

Relevantní klíčová slova

PPC kampaně se vytváří na základě klíčových slov, které vaši potenciální zákazníci vyhledávají. Abyste co nejvíce zvýšili relevantnost vyhledávání, můžete do svých PPC reklam přidat vylučující klíčová slova. Vyhledávač vás pro tyto slova nebude umisťovat ve výsledcích a nebudou tak na vaši reklamu zbytečně klikat zákazníci, kteří vaše služby nebo produkty nepotřebují.

Optimalizovaná landing page

Jakmile máte různorodá klíčová slova, je třeba také myslet na to, co se stane až vaši zákazníci na reklamu kliknou. Návštěvníci by se měli dostat na relevantní landing page, kde se snadno zorientují a přesně se dozví, co mají udělat v podobě jasného CTA.

Nezapomeňte testovat

Abyste se ujistili, že vaše investice nepřichází vniveč, aktivně monitorujte výsledky svých PPC kampaní. Znamená to provádět A/B testing nebo měnit klíčová slova, pokud se vám nedostává výsledků.

Často se může stát, že se návštěvníci na váš e-shop prokliknou, ale nic nenakoupí. Později je však můžete oslovit v rámci remarketingu a připomenout se jim tak. Pamatujte také, že za úspěchem PPC reklam stojí nejen dobrá strategie, ale také copywriting. Neobejdete se bez poutavých textů a nadpisů, které budou na uživatele působit jako čokoládový dort s malinami a mascarpone v době diety.

Publikováno: 06. 06. 2022

Kategorie: Marketing

Autor: admin