Na letácích najdete všechny informace

Každý týden nám do schránky dorazí letáky plné akčních nabídek a slev místních supermarketů a většinou je ani neprolistujeme. Ostatní letáky nám ale mohou sdělit mnoho informací.

Když nejsme online

Mobilní telefony a tablety nám umožnily být v dnešním digitálním světě stále online, každou informaci si okamžitě najít, vše zjistit na pár kliknutí a cokoli vyřešit během několika minut. Jak by mohly tištěné propagační letáky konkurovat moderním technologiím? Snadno! Ne vždy máme mobil po ruce, nejsme online, nemůžeme jít hned vyhledávat na internet nebo máme zrovna na práci jiné věci. Pak nám potřebná služba, nápad nebo tip mohou v paměti zmizet, a my tak zbytečně přijdeme o něco užitečného. Jednou z možností, jak nezapomenout, je vyfotit si inzerát nebo otevírací dobu. Jenže fotek denně uděláme spousty, marně pak hledáme tu pravou a po pár dnech už téměř ani nemáme šanci ji najít. Mnohem užitečnější jsou tak tradiční papírové vizitky, na kterých jsou uvedené kontaktní informace i webové stránky, nebo přímo letáky s podrobnější nabídkou a fotografiemi. Pokud jsou navíc opatřené i QR kódem, nemusíme ani nikde nic klikat nebo vypisovat, vše se zobrazí po načtení kódu v chytrém telefonu.

Pro malé i velké

Na letácích můžou firmy své zákazníky informovat o nových službách nebo produktech, upozornit na nové obaly či složení, přidat třeba i slevový kupón nebo pozvání na kávu. Tisk propagačních letáků má své využití i při pořádání společenské akce, oslavy, výletu nebo plesu. Sociální sítě samozřejmě mají své uživatele a jsou vhodným způsobem, jak veřejnost informovat, přesto stále mnoho lidí využívá spíše tištěnou formu. Leták je jednoduchou možností, jak informace předat a uchovat je i na později. Ve svém telefonu často něco přehlídneme, příspěvek na sociální síti zapomeneme, ale tištěný leták na stole v kanceláři nebo připnutý na domácí nástěnce už jde přehlédnout hůře. Malý vesnický spolek i velká nadnárodní firma tak o své nabídce mohou dát přehledně a trvale vědět. Podívat se na to, co nás zajímá, většinou chceme v klidu a když se nám to hodí, třeba večer, když už máme klid. Letáky naše myšlenky udrží aktuální do doby, než si čas na podrobnější prohlédnutí uděláme.

Publikováno: 25. 08. 2020

Kategorie: Marketing

Autor: admin