Nepodceňujte sílu loga

Moderní, dobře zapamatovatelné, výrazné, ale zároveň čitelné a nadčasové logo není jen doménou gigantů jako je McDonald's nebo Pepsi. Můžete ho mít i vy, ovšem pouze za předpokladu, že jeho tvorbu svěříte do rukou skutečným odborníkům. Spousta (dokonce i významných) firem svou firemní identitu podceňuje a nepřikládá ji přílišný význam. Kvalita produktů a služeb je samozřejmě stěžejní, ale značnou váhu má také zmíněné logo, ve kterém by se měla odrážet firemní filosofie. Každý potenciální zákazník by měl při pohledu na váš logotyp ihned vědět, která bije. Tvorba loga je specifický obor, který rozhodně neovládá každý webdesignér nebo grafik. Měl by se jí chopit někdo, kdo zohlední design, ale také použitelnost. Ani na první pohled krásné logo totiž není zárukou úspěchu. Musí být použitelné nejen na webu, ale také na tiskovinách a propagačních materiálech. A přesně tohle vědí lidé ze společnosti PiXOLO, kterou jsme již několikrát zmiňovali v souvislosti s tvorbou webových prezentací a internetovým marketingem. PiXOLO se však zabývá také tvorbou logotypů a spustilo projekt logo-banka.cz. Právě zde můžete zhodnotit reference a přečíst si o postupu, kterému tvorba loga podléhá. Kvalitní logo si můžete nechat vytvořit i vy. Dostanete k němu také logomanuál, ve kterém je definováno používání loga s ohledem na to, kde je umístěno. Součástí logotypu jsou doporučení ohledně barevných kombinací, fontů apod. Pokud již logo máte, ale z nějakého důvodu vám nevyhovuje, není nic jednoduššího než jeho modernizace. PiXOLO nabízí redesign loga s ohledem na vaše požadavky a přání a vytvoří pro vás logotyp, za který se nebudete stydět. Hotové logo můžete přidat do Logobanky. Databáze čítá tisíce profesionálních log a je k dispozici nejen jakožto inspirace pro designéry, ale také pro vaše obchodní partnery. Ti si mohou kdykoliv stáhnout logo v odpovídající kvalitě a umístit ho na svůj web nebo propagační materiály. Kdykoliv provedete změnu, aktualizují se i zobrazovaný loga a to bez toho, aniž byste je museli opět rozesílat.

Publikováno: 07. 02. 2013

Kategorie: Marketing

Autor: admin