Reklamní a dárkové předměty jsou mnohem důležitější, než jste si mysleli

Reklamní předměty by měly být nedílnou součástí firemní identity. Jejich úloha je mnohem důležitější, než jste si možná mysleli. To potvrzuje i nedávná studie společnosti Advertising Speciality Institute, která vyhodnotila názory bezmála pěti set respondentů. Výsledky byly opravdu překvapivé – více než 80 % příjemců dárkových předmětů si zapamatovalo brand a téměř dvě třetiny obdarovaných v budoucnu uzavřelo s dárcem obchodní kontrakt. Reklamní předměty představují mocnou zbraň, kterou může vedení firmy využít v rámci firemní komunikace i kontaktu s klienty a obchodními partnery. Mohou mít jakoukoliv podobu a význam. Některé dárkové předměty nesou speciální poselství a jsou nezaměnitelné, jiné slouží jako motivační odměna pro schopné zaměstnance, další zase pomáhají šířit povědomí o značce. Bohužel ne každý ví, na co se při výběru zaměřit. Udělat správné rozhodnutí a zvolit vhodný reklamní předmět není snadné, ale mohly by vám pomoct naše praktické tipy.

Jak budovat brand?

Vaše firma možná není tak známá, ale to se může poměrně snadno změnit. Chcete-li dát o sobě vědět, vsaďte na „staré dobré“ drobnosti, které budou mít potenciální klienti neustále na očích. Propisky, bloky, klíčenky, hrnky a zapalovače představují nestárnoucí klasiku, ale chybu rozhodně neuděláte ani s USB reklamními předměty. Jde o věci, které využíváme každý den a vzhledem k nízké pořizovací ceně je lze rozdávat takříkajíc na počkání. Ideálním místem může být reklamní akce nebo třeba veletrh. Reklamní předměty Pozor, chcete-li se zákazníkům opravdu dostat pod kůži, nepodceňujte designové zpracování. Obyčejná propiska s tuctovým logem firmy zapadne mezi dalšími a to samé platí i o ostatních reklamních předmětech. Předtím, než se pustíte do výroby, proto nezapomeňte zapracovat na firemní identitě. Úderné slogany, nezaměnitelné a snadno zapamatovatelné logo a další prvky, které vás odliší od konkurence a charakterizují vaší činnost jsou předpokladem k úspěchu.

Reklama, která je neustále v pohybu

MikinaPortfolio reklamních předmětů, které můžete věnovat klientům a zaměstnancům, je neskutečně pestré. Kromě výše zmíněných věcí se těší oblibě i předměty, které spadají do kategorie památečních. Může se jednat o trička, šátky, kravaty, manžetové knoflíčky apod.. Oděvy a módní doplňky jsou velmi praktické, protože jde o tzv. mobilní reklamu. Kvalitní a designově propracovaná trička, mikiny a další typy oděvů si obdarované osoby rády vezmou do společnosti. Vaše logo přitom může být i decentní, případně se na oděvu nemusí vyskytovat vůbec. Jakmile se dotyčného někdo zeptá, kde k oděvu či doplňku přišel, jistě na vaší firmu rád odkáže.

Kdy se vyplatí investovat do luxusu?

Další svébytnou kategorii představují luxusní reklamní předměty. Jejich pořizovací cena je vysoká a většinou se nerozdávají na počkání. Dražší věci ocení významní klienti a obchodní partneři, jejichž přízeň si chcete za každou cenu zachovat. Chcete-li udělat opravdový dojem, sáhněte po výrobcích z kvalitních materiálů. Znáte-li osobu, které chcete luxusní reklamní předmět věnovat, důvěrněji, využijte toho a vybírejte tak, aby dárek odpovídal jejímu vkusu. Swarovski

Nevíte si rady? Obraťte se na specialistu!

Pokud se ve světě reklamních předmětů ztrácíte a bojíte se, že bude vaše investice zbytečná, začněte spolupracovat s těmi nejlepšími. Mezi absolutní špičku patří společnost iMi Parnter a.s., která nabízí neskutečně širokou nabídku předmětů (od velmi levných, až po luxusní značkové předměty) a postará se také o grafické návrhy a potisk. Mezi zákazníky, kteří s iMi Partner a.s. spolupracují, patří např. ČEZ a.s., Nestlé Česko s.r.o., Provident Financial a další významné společnosti. Všechny důležité informace najdete na www.imi.cz.

Publikováno: 07. 07. 2014

Kategorie: Marketing

Autor: admin

Tagy: dárkové a reklamní předměty | luxusní reklamní předměty