Reklamní předměty a dárky: Silná marketingová zbraň, ale jen v těch správných rukou

Reklamní předměty a jejich využití v marketingu. Aneb vyplatí se do nich investovat, nebo jde o zbytečné vyhazování peněz? Věčné téma, na které neexistuje jednoznačná odpověď. Zkušení matadoři tvrdí, že pomocí reklamních předmětů a nejrůznějších dárečku skutečně lze posílit brand a s trochou šikovnosti udržet obchodní partnery a klienty nablízku. Skeptici na druhé straně barikády konstatují, že jim investice žádné ovoce nepřinesla, nicméně jde o to, že se zřejmě obdarovaným netrefili do noty. Nechcete-li udělat stejnou chybu, dejte na naše tipy.

Vybírejte s ohledem na cílovou skupinu

Ultimátní otázka se týká prvotního výběru. Měli byste hrát na kvantitu, nebo na kvalitu? Ještě předtím, než reklamní předměty objednáte, analyzujte cílovou skupinu. Půjde o potenciální zákazníky, vážené obchodní partnery, nebo zaměstnance? Přihlédněte také ke svým záměrům. Jde vám o posílení brandu, nebo snad o projev loajality? Důsledný výběr je základním předpokladem úspěchu. Luxusní reklamní dárky potěší každého, nicméně je zbytečné, rozdávat je na počkání „kde komu“. To samé platí i naopak. Lacinou tretkou vyvoláte u vážených klientů spíše rozpaky. Jděte na to s citem a logicky. Vžijte se do role obdarovaného a zodpovězte si na otázku, zda by vám daný reklamní předmět k něčemu byl a jaké emoce by ve vás vyvolal.

Reklama, která se šíří rychlostí blesku

Nejlepší reklamní předměty a dárky jsou ty, které splní svůj účel. Ale to je příliš obecná definice, kterou jste si přečíst nechtěli. Přihodíme tedy několik praktických příkladů, které byste mohli využít i vy. Blíží se rok 2015. Chopte se příležitosti za pačesy a začněte rozdávat reklamní diáře a kalendáře. Používáme je po celý rok a právě po tuto dobu bude vaše logo na očích obdarovaného. Neméně efektivní jsou USB disky, obaly na kreditní karty a vůbec všechny věci každodenní potřeby. Platí, že čím častěji se klient dostane do styku s vaším logem, tím větší je šance na úspěch.

Minimalizujte náklady, ale ne na úkor kvality

Máte omezený rozpočet? A i kdyby ne, chytrý podnikatel nikdy nevyhazuje firemní kapitál oknem. Proto se vyplatí spolupracovat s profesionály, kteří vám nabídnou víc než jste původně čekali. To platí i o společnosti Czech Image Group s.r.o., která se dovozem, prodejem, předtiskovou přípravou a dalšími službami souvisejícími s reklamními předměty a dárky zabývá téměř 15 let. Nabídku a další informace najdete na www.czechimage.cz. A proč se obrátit právě na Czech Image Group? Protože spolupráce s profesionály, kteří nabízí obrovské spektrum zboží za velmi příjemné ceny, se zkrátka vyplatí.

Publikováno: 06. 12. 2014

Kategorie: Marketing

Autor: admin

Tagy: jak vybrat reklamní předměty | reklamní předměty a dárky