Sdílení Facebook příspěvků - dostaňte se ke své cílovce za pár korun

Hledáte způsob, jak dostat informace o svém byznysu mezi obrovské množství potenciálních zákazníků a to za co možná nejnižší náklady? Řešení je prosté – začněte využívat Facebook. Nejrozšířenější sociální síť patří mezi nejefektivnější marketingové kanály a pokud jste její existenci doposud ignorovali, pravděpodobně jste se připravili o zajímavé zisky. Naštěstí není nikdy dost pozdě na to, abyste Facebook využili ve svůj prospěch a my vám prozradíme, jak začít.

Založte si firemní Facebook profil

Prvním krokem by mělo být vytvoření firemního profilu a jeho propojení s mateřským webem. Následuje tvorba zajímavého obsahu, při čemž je jen na vás, zda na firemní Facebook profil umístíte originální texty, nebo nastavíte automatickou publikaci nově přidaných textů, které umístíte na web. Pokud vaše firemní stránky pohání Wordpress, jste ve výhodě – existuje spousta volně dostupných pluginů, prostřednictvím kterých se budou na Facebooku objevovat informace o novinkách na webu bez vašeho přičinění. Pamatujte si, že návštěvníky přilákáte jen na výživný obsah – nebudete-li si s jeho tvorbou vědět rady, najměte si kreativce, který se o novinky postará za vás.

Sbírejte fanoušky

Samotný profil na Facebooku však začne být k užitku až v momentě, kdy ho začnou sledovat reální uživatelé. Můžete se pustit do hledání a přidávání nových fanoušků, tedy za předpokladu, že na to máte čas a chuť. Jde o poměrně zdlouhavý proces a pokud se vám do přidávání nechce, obraťte se na někoho, kdo vám fanoušky sežene. Spoustu nabídek na přidávání aktivních Facebook fanoušků najdete na známém portálu s mikroslužbami Stovkomat.cz.

Sdílejte posty

Ale zpět k úvodní otázce. Máte připravený firemní profil a na něm pár set či tisíc aktivních fanoušků. To není špatné číslo, ale nebylo by lepší, kdyby se vaše příspěvky dostaly mezi mnohonásobně větší množství uživatelů? V tom případě využijte další nabídky na Stovkomatu – protentokrát na sdílení Facebook příspěvků. Nabízí ho lidé, kteří vlastní Facebook profily s vysokým počtem fanoušků a za drobnou úplatu na nich publikují vaše PR. Nečekejte, až se vaše fanouškovská základna rozroste a začněte s propagací co nejdříve. Znáte snad lepší způsob, jak o sobě dát vědět desítkám tisíc lidí za pár desítek korun? Pokud ano, napište nám o něm!

Publikováno: 26. 12. 2013

Kategorie: Marketing

Autor: admin

Tagy: facebook fanoušci | sdílení facebook příspěvků | stovkomat