Světelná reklama se nevypíná - jede non-stop!

Trendy v reklamě se mění, ale některé zůstávají. Ačkoliv se může zdát, že offline reklama je v době internetového rozmachu zkrátka out, sami se můžete přesvědčit, že tomu tak není. Jednou ze stálic je venkovní (tzv. outdoor) reklama, pod kterou spadají billboardy, pro nás nejdůležitější světelné reklamy a další různé polepy a plakáty.

Snadné cílení a nepřetržité působení

Hlavní výhodou světelné reklamy je snadné cílení. V závislosti na cílové skupině může podnikatel snadno zvolit typ a umístění venkovní reklamy. Provozujete benzinovou pumpu? Nejednomu řidiči spadne kámen ze srdce, když se v dálce rozsvítí světelná reklama s logem vaší benzinové pumpy poté, co dojezdová vzdálenost na počítači vozidla se blíží k nule a na palubní desce svítí „hladové oko“. Nebo když jde zákazník v noci domů po oslavě a dostanete chuť na hamburger. Jistě ho potěší pohled na svítící logo jednoho z fastfoodů. Světelná reklama na zákazníka působí nepřetržitě, především ve městech, kde světelná reklama září na každém rohu. Této reklamě se zákazník nevyhne, ani ji nevypne. Je jí zkrátka vystaven.

Posilte svůj image

Pokud jako podnikatel svého klienta provázíte na každém kroku, rozhodně zvyšujete svoji šanci, že si zapamatuje zrovna vaši značku a z širokého moře konkurence se poté obrátí poté na vás. Důležité pro správný výkon světelné reklamy jsou umístění a velikost plochy v závislosti na cílové skupině.

Vsaďte na jistotu a kvalitu

Při tvorbě reklamy je důležité si vybrat správného dodavatele. Vsaďte na firmu RAVAFOL. Jedná se o výrobce s více než 15 letou tradicí, který nabízí svým zákazníkům veškerý servis od návrhu přes realizaci a samozřejmostí je i následná výroba a montáž. Společnost RAVAFOL již zrealizovala desítky zakázek a mezi jejich klienty patří mimo jiné i společnosti Elektro Planeo, Dráčik, AutoKelly, Okay a mnoho dalších. Navíc nabízí pojištění až na částku 8,5 mil. Kč.

Publikováno: 05. 06. 2019

Kategorie: Marketing

Autor: admin