Vizitky nejsou pasé ani v roce 2020. Přečtěte si, proč je mít v pohotovosti

Žijeme v magickém roce 2020 a moderní technologie prostupují svět obchodu jako nikdy dříve. Přesto je zde stále prostor pro klasické tiskoviny. Pokud jste vizitky odložili bokem, protože je považujete za známku zpátečnictví a zbytečný archaismus, bez ostychu si je opět berte všude s sebou. Důvodů, proč vizitky používat i v dnešní době, je stále víc než dost.

Jednoduché předání kontaktů

Ne každý má po ruce smartphone. A ne každému se chce telefon vytahovat a ukládat do něj data. Předání vizitky se stále jeví jako velmi efektivní způsob, jak druhé straně poskytnou nejdůležitější kontaktní informace. V Japonsku je předání vizitky významnou událostí. Když ji od vás druhá strana přijme, navážete s ní mnohem bližší vztah, než kdybyste suše nadiktovali telefonní číslo. Obvykle následuje podání ruky, rozhovor... Vizitka je zkrátka perfektní ice breaker.

Způsob, jak rychle udělat dobrý dojem

Na počátku každého dlouhodobého obchodního vztahu je moment, kdy zákazníka zaujmete. První dojem je velmi důležitou součástí celého procesu a vizitka s atraktivním designem na klienta zapůsobí. Proto není moudré šetřit, ale naopak si u reklamní agentury objednat vizitky v prvotřídním provedení. Levně si je můžete vytisknout třeba na justprint.cz. Tiskárna dává na výběr z různých typů papíru a povrchových úprav. Navíc si neúčtuje poštovné a v případě větší objednávky cena za vizitku výrazně klesá.

Nepsané pravidlo business etikety

V některých kulturách mají vizitky mnohem větší význam, než tušíte. Například v Hong Kongu – když obdržíte vizitku, protistrana čeká, že uděláte to samé. Stejně tak ve zmíněném Japonsku, kde mají zdejší podnikatelé tendenci soudit i kvalitu papíru. Resumé je jasné – kdo chce dělat byznys na úrovni a působit na své okolí seriózně, měl by mít vizitky vždy po ruce. Nespoléhejte se na náhodu a objednejte si vizitky online JustPrint.cz.

Publikováno: 05. 01. 2020

Kategorie: Podnikání

Autor: admin